گل به خودی مقام های دولت اسبق تکرار شد

پس از اظهارات یک نماینده مجلس عضو جبهه پایداری در اعطای تابعیت آمریکا به 2500 تن از نزدیکان مقامات ایران در جریان مذاکرات هسته ای، سخنان محمود بهمنی درباره دارایی های فرزندان مقامات ایرانی در خارج از کشور هم مورد توجه جریان نفاق قرار گرفت.
گل به خودی مقام های دولت اسبق تکرار شد
به گزارش خبرنگار ایرنا، هنوز واکنش ها به اظهارات مجتبی ذوالنوری در خبری که صحت و سقم آن تا کنون توسط هیچ یک از مقامات کنونی و گذشته ایران تایید نشده است، ادامه دارد که اظهارات روز جمعه محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در دوره محمود احمدی نژاد مورد توجه جریان معاند نظام قرار گرفت. 
سعید قاسمی نژاد که با بنیاد موسوم به دفاع از دمکراسی همکاری دارد و از چهره های معاند نظام جمهوری اسلامی اسلامی است دیروز در یادداشت توئیتری خود نوشت رئیس سابق بانک مرکزی ایران می گوید پولی که در حساب پنج هزار فرزند مقامات ایرانی خارج نشین وجود دارد، بیشتر از ذخایر ارزی کشور است. 
این اظهارات در شرایطی مطرح می شود که کنگره، وزارت خارجه و وزارت خزانه داری آمریکا به شدت به دنبال انشقاق بین مردم و مسئولان هستند و مداوم بر طبل فساد در ایران می کوبند. 
انعکاس این مطالب که صحت و سقم آن نمی تواند ارزیابی شود، تنها سبب بهره برداری افرادی قرار می گیرد که خط بی اعتماد سازی را دنبال می کنند و معتقدند مشکلات اقتصادی ایران ناشی از تحریم ها و جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران نیست بلکه شرایط داخلی است.
بنیاد دفاع از دمکراسی (FDD) در دولت ترامپ بر فعالیت های ایران تمرکز کرده و به شدت به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و همچنین شناسایی تمام راه های ممکن برای در تنگنا قرار دادن و حتی متوقف کردن فعالیت های اقتصادی جمهوری اسلامی است. 
هفته پیش نیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توییتی با سوء استفاده از اظهارات تایید نشده یکی از نمایندگان عضو جبهه پایداری مجلس ایران در مورد اعطای حق شهروندی به شماری از ایرانیان طی مذاکرات هسته ای به دولت اوباما تاخت. 
به گزارش ایرنا، ترامپ روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تازه معلوم شد که دولت اوباما در جریان مذاکرات افتضاح هسته ای ایران، به دو هزار و 500 ایرانی از جمله مقام های دولتی، حق شهروندی اعطا کرده است. این تعداد، چقدر بزرگ و بد است. 
شبکه تلویزیونی تندرو فاکس نیوز آمریکا نیز پیش از توییت ترامپ، با اشاره به سخنان حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یکی از روزنامه های ایران گزارش داد که دولت اوباما در طول مذاکرات هسته ای با ایران، به دو هزار و 500 ایرانی از جمله اعضای خانواده مقام های دولتی، حق شهروندی داده است. 
فاکس نیوز گزارش داد هر چند این نماینده مجلس ایران به اسم فرد خاصی اشاره ای نکرده، اما گفته است چند تن از فرزندان مقام های فعلی و قبلی ایران در آمریکا زندگی می کنند. 
این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مورد اظهارات نماینده مجلس ایران گفته است: بنا نیست در مورد سخنان هر مقام ایرانی، اظهارنظر کنیم. 
فاکس نیوز گزارش داد که وزارت امنیت داخلی آمریکا از اظهارنظر در مورد این مساله خودداری کرد. 
 
منبع: ایرنا